بنر تبلیغاتی

چاپ بنر تبلیغاتی

اصولا وقتی از تبلیغات صحبت می­شود، به یاد رسانه ها مخصوصا تلویزیون، رادیو و نهایتا بیلبوردهای بزرگ و کوچک در سطح شهرها می­افتیم، ولی واقعیت این است که دنیای تبلیغات فراتر از این است و ابزارهای متعددی وجود دارد. یکی از این ابزارها چاپ بنرهای تبلیغاتی است.

چاپ بنرهای تبلیغاتی خود به دو دسته تقسیم بندی می­شوند :
چاپ بنر های تبلیغاتی محیطی
چاپ بنر های تبلیغاتی نمایشگاهی

تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می­ شود که بیشتر در سطح شهر و درانظار عموم قرار دارد و اکثرا به صورت چاپ بنر های با سایز متوسط یا بزرگ که بر روی ساختمان ها، نمایش­گرهای دیجیتالی، بیلبورد های بزرگ و … قرار می­ گیرند. چاپ بنر های نصب شده در بزرگراه ها و اتوبان های سطح شهر، مراکز خرید و تجاری نیز، همگی از ابزارهای تبلیغاتی محیطی و تبلیغات چاپ بنر به شمار می­روند. در تبلیغات محیطی، هدف بیشتر درگیر کردن مخاطبانی است که پیش تر، تبلیغات اولیه کسب و کارها را در سایر رسانه ها دیده اند و بیشتر حکم تقویت و ماندگاری محصول یا خدمات را در ذهن مخاطبین دارد. البته که کسب و کارهای نوپا و تازه کار نیز می­توانند از این ابزار برای بیشتر دیده شدن استفاده کنند.

انواع چاپ بنر های تبلیغاتی

چاپ بنر Outdoor : بیلبوردی یا سردرب فروشگاه

چاپ بنر Indoor : چاب بنر داخل ساختمان های فروشگاه

چاپ بنر تبلیغاتی نمایشگاهی

چاپ بنر تبلیغاتی بیلبورد

چاپ بنر Outdoor : بیلبوردی یا سردرب فروشگاه

اصولا بیلبورد ها در ابعاد و اندازه های استاندارد مبنی بر دامنه دید مخاطبان طراحی و اجرا می­شوند. این بنر ها در سطح عمومی و برای پوشش دادن بازار های منطقه ای و محلی اجرا می­شوند. همچنین این نوع چاپ بنر ها برای سردرب مغازه ها و فروشگاه ها نیز قابل اجرا هستند. به دلیل تاثیرگذاری بسیار بالا، دسترسی سریع و هزینه کم در مقایسه با سایر ابزار تبلیغاتی مخاطبان بیشتری را جذب می­کند. در واقع چاپ بنر عرض بالا نسبت به سایر روش های تبلیغاتی همانند رسانه ها و سوشیال مدیاها هزینه کمتری دارد.

برای ثبت سفارش سریع تماس بگیرید

۲۲۴۴۸۵۰۷ - ۲۶۴۵۶۰۵۵

می توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید

۰۹۳۰۴۰۵۰۱۹۴

چاپ بنر Indoor : چاپ بنر داخل ساختمان های فروشگاه

از چاپ بنر برای دیزاین کردن داخل فروشگاه های بزرگ و کوچک استفاده میشود که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم جنبه معماری . شما میتوانید برای ویترین فروشگاه، استفاده از دیوار های داخل و یا راهرو فروشگاه به عنوان یه فرصت تبلیغاتی استفاده کنید و با استفاده از تصویر الگو ها و قهرمانان مشتری تان در چاپ بنر با کیفیت بالا، در مشتریان خود ایجاد نیاز کنید و انها را تشویق به خرید کنید

 

 

چاپ بنر استند نمایشگاهی

بنر استند نوعی سازه با وزن سبک است که به صورت پرتابل قابل حمل است و در تبلیغات محیطی از آن استفاده می شود. این سازه از دو بخش استند ایکس (با انواع مختلف) و چاپ بنر تشکیل شده است. به دلیل وزن کم و شکل و ابعاد آن به راحتی قابل جمع شدن است و آن را تبدیل به یکی از پرکاربرد و مقرون به صرفه­ترین ابزار تبلیغات محیطی کرده است. به خصوص چاپ بنر استند در تجهیزات نمایشگاهی و نمایشگاه ها بسیار پر طرفدار است.

امکانات مجوعه ما برای چاپ بنر :

چاپ بنر سریع است
قیمت چاپ بنر بسیار مقرون به صرفه است
امکان طراحی اختصاصی برای کسب و کار شما

ابعاد و اندازه مختلف در چاپ بنر

تضمین کیفیت:

چاپ دیجیتال ما با استفاده از دستگاه Mutoh ساخت کشور ژاپن انجام میشود و مدیای چاپ دیجیتال ما مطابق با استانداردهای سختگیرانه ریپ انگلیستانی چاپ می­شود. تمام بنر های گرافیکی مقاوم در برابر بازتاب نور میباشند.