بنر تسلیت

چاپ بنر تسلیت

جاپ بنر تسلیت

تسلیت به معنای ابراز تاسف همدردی و دلداری دادن است، از دوران گذشته تا به امروز ابراز همدردی و تسلیت به خانواده متوفی و سوگوار اهمیت زیادی داشته و جز آداب و رسوم جامعه به شمار می­رود. در هنگام غم از دست دادن عزیزان، اطرافیان و دوستان ،با حضور در منزل مرحوم خود را شریک اندوه خانواده می­دانند و برای بازماندگان طلب صبر و شکیبایی می­نمایند. قبل از پیشرفت تکنولوژی در صنعت چاپ بنر ، معمولا ابراز همدردی به صورت دست نوشته هایی بر روی پارچه ها بود که بر روی دیوار ها نصب می­شد. با گذشت زمان بنر ها جایگزین پارچه ها شدند و به جای نوشتن جملات برای ابراز همدردی طرح های گرافیکی جایگزین شدند. اگر تا به حال به طراحی بنرهای تسلیت توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که متن و طراحی می تواند با توجه به موقعیت و نسبت فرد در خانواده سن جنس و شرایط اجتماعی او تغییر پیدا کند. حتی می­توان از اشعار ادبی و احساسی در طراحی استفاده کرد.

نمونه بنر ایستاده ایکس بنر استند
بنر تسلیت دیواری

چاپ بنر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت! تمامی مراحل از طراحی تا چاپ بنر را به گروه تبلیغاتی طلیعه بسپارید. ارسال به سراسر کشور صورت می گیرد و آماده همکاری با تمام سازمان ها و ارگانها هستیم.

چاپ بنر عرض ۱۰۰ سانت فقط و فقط ۴۵ هزار تومان

برای ثبت سفارش سریع تماس بگیرید ۲۲۴۴۸۵۰۷      26456055

ویژگی های چاپ بنر تسلیت در مجموعه ما

امکان جاپ بنر در ابعاد مختلف (به صورت عمودی – افقی )
سرعت زیاد در چاپ بنر
قیمت ارزان چاپ بنر
ایجاد پانچ چهار گوشه بنر

اضافه کردن متن و عکس مورد نظر شما به طرح ها (با ما تماس بگیرید)
قابل نصب در محیط داخلی و بیرونی

 

تضمین کیفیت:

چاپ بنر دیجیتال ما با استفاده از دستگاه Mutoh ساخت کشور ژاپن انجام می­شود و مدیای چاپ بنر دیجیتال ما مطابق با استانداردهای سختگیرانه ریپ انگلیستانی چاپ می­شود. تمام بنر های گرافیکی مقاوم در برابر بازتاب نور می­باشند.

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک سبز رنگ پایین به طرح های از قبل اماده شده ما برای چاپ بنر تسلیت پدر – چاپ بنر تسلیت مادر – چاپ بنر تسلیت برادر – چاپ بنر تسلیت خواهر – چاپ بنر تسلیت همکار – چاپ بنر تسلیت دوست – چاپ بنر تسلیت فرزند – چاپ بنر تسلیت سایر اقوامتان دسترسی داشته باشید و طرح مورد نظرتان را برای چاپ بنر انتخاب نمایید.