چاپ فلکس

چاپ فلکس

فلکس متریالی پر کاربرد از جنس PVC که برای تبلیغات در محیط های باز و بسته بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال قابلیت انعطاف پذیری بالا و عبور نور از خود را دارد. چاپ فلکس معمولا برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که که در پشت چاپ، منبع نور قرار می گیرد. در واقع چاپ فلکس، درون یک تابلو قرار می گیردکه تابلو فلکس نام دارد که متناسب با ابعاد چاپ طراحی و ساخته می شود. در پشت چاپ و درون تابلو، محفظه دارای سیستم روشنایی وجود دارد که برای دید در شب بسیار مناسب است. نمونه تابلوهای فلکس در سردرب مغازه ها به وفور مشاهده می شود. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که جنس تابلو فلکس چیست و آیا در محیط بیرون دوام دارد یا خیر ؟!  

نمونه بیلبورد پلکسی

چارچوب مورد استفاده در تابلو فلکس از جنس فلز می باشد و استحکام بالایی در شرایط محیطی بیرونی دارد. تابلو فلکس به صورت مکعب است که چاپ فلکس درون آن قرار می گیرد. لامپ های درون مهتابی جهت روشنایی درون تابلو تعبیه می شوند تا دید در شب به طور کامل میسر شود. فلکسی ها کیفیت های متفاوتی می توانند داشته باشند. هر چه کیفیت متریال اولیه بالاتر باشد فرآیند چاپ به نحو بهتری انجام می شود و نتیجه قابل قبول تر خواهد شد. به دلیل نورانی بودن و اصطلاحا پشت نور بودن چاپ فلکسی، و هم چنین رویه قابل تعویض که در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و باد مقاوم است. جایگزین بسیار خوبی برای تابلوهای پلاستیک می باشد. چاپ فلکس به دلیل ایجاد نورپردازی و طراحی جلوه های بصری متنوع و زیبا در فضای بیرونی و درونی مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

 

اگر برای دریافت پاسخ سوالات خودتان درباره چاپ بنر زمان کمی دارید میتوانید همین لحظه با شماره‌های پایین تماس بگیرید. ۲۲۴۴۸۵۰۷                  26456055

تفاوت چاپ فلکس و چاپ بنر

قابلیت عبور نور در چاپ فلکس

فلکس درون تابلو قرار می گیرد
فلکس با قاب باید نصب شود

مزایای چاپ فلکسی

وزن کم و انعطاف پذیری بالا چاپ فلکسی
قابلیت چاپ فلکسی

ایجاد نورپردازی خاص و جلوه های بصری گوناگون

مقرون به صرفه بودن

قابلیت استفاده در فضای داخلی  و خارجی (outdoor)  و  (indoor)

مقاوم در برابر پارگی

 قابلیت استفاده تعویض آسان رویه فلکسی و استفاده مجدد چارچوب تابلو

کاربردهای چاپ فلکس

استفاده از تابلوفلکسی برای سردرب مغازه ها و فروشگاه ها
چاپ تابلو فلکسی برای بیلبوردها، فضاهای نمایشگاهی، اعلان های چاپی درون شهری و …
چاپ فلکسی در هماهیش ها، کنفرانس ها، سمینارها و اجلاس های مختلف و تبلیغات محصولات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از فلکس ها در ساخت تابلوهای تبلیغاتی پشت نور استفاده می شود که قالباً در محیط Outdoor استفاده می شوند. فلکس به دلیل وجود خاصیت بکلیت خود زمانی که در معرض تابش نور از پشت قرار می گیرد جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

کیفیت فلکس در درجه اول به کیفیت مدیای استفاده شده و پس از آن به کیفیت جوهر و دستگاه چاپ بستگی دارد. مجموعه طلیعه با استفاده از بهترین نوع مدیا و مرکب و بکارگیری بروزترین دستگاه ها، بهترین کیفیت خروجی را به شما عزیزان عرضه می کند.