پاپ آپ تخت ۳×۲

استند پاپ اپ تخت (Flat۲×۳

پاپ آپ تخت 3×2

استند پایه پاپ آپ مستقیم ۳×۲ شامل همه چیزهایی است که برای ایجاد یک اثر ماندگار در رویداد خود نیاز دارید. بسته فوق‌العاده ما شامل سخت‌افزار قاب آلومینیومی مغناطیسی سبک، چهار بنر گرافیکی با چاپ دیجیتال لمینت شده چند لایه ، دو نورافکن LED  و یک کیف حمل‌ و نقل برزنتی است که به یک استودیو جذاب تبدیل می‌شود. ابعاد قاب مستقیم تقریباً ۲ متر، ارتفاع ۲.۲ متر و عمق ۰.۴۸ متر است.

 

استند پاپ آپ ۳×۲ را می توان توسط یک نفر بدون هیچ ابزار اضافی در حدود ۳۰ دقیقه راه اندازی کرد. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای کاربر زیر مراجعه کنید.

امکانات:

تحویل فوق العاده سریع ۲۴ ساعته

با پنل های گرافیکی تمام رنگی ممتاز عرضه می شود

قاب فلزی قوی و در عین حال سبک

نصب سریع و ساده بدون نیاز به ابزار

همه اجزا در یک جعبه چرخ دار قرار می گیرند

تضمین کیفیت*

شامل:

۱ عدد قاب پاپ آپ آلومینیومی منحنی

۱۵ عدد  میله مغناطیسی باریک

۱ عدد کیسه نوار مغناطیسی

۱ عدد کیف برزنتی

۵ عدد بنر گرافیکی لمینیت شده تمام رنگی ممتاز

۲ عدد نورافکن (در صورت سفارش)

اطلاعات بیشتر:

لطفاً در صورت نیاز به مشاوره در مورد راه اندازی غزفه نمایشگاه ، با ما تماس بگیرید. وبسایت ما اطلاعات فرمت و اندازه را ارائه می دهد، اما تیم طراحی ما می تواند با تماس با شماره ۰۲۱۲۲۴۴۸۵۰۷ به سوالات شما پاسخ دهد.

 

کیفیت:

 

 

چاپ دیجیتال ما با استفاده از دستگاه Mutoh ساخت کشور ژاپن انجام میشود و مدیای چاپ دیجیتال ما مطابق با استانداردهای سختگیرانه ریپ انگلیستانی چاپ می شود. تمام بنر های گرافیکی با یک لمینت مقاوم در برابر خراش و روکش برای جلوگیری از بازتاب نور پوشیده شده اند.

مشخصات فنی:

 

۹.۵ کیلوگرم

 

وزن تقریبی بدون بنر گرافیکی 

ارتفاع ۲۲۰ سانیتی متر – عرض ۱۹۰ سانتی متر

 

اندازه تقریبی مونتاژ شده  

۱ روز کاری

 

مدت زمان اماده سازی

ضمانت مادام العمر قاب پاپ آپ و میله های مغناطیسی را فقط در برابر عیوب سازنده پوشش می دهد و آسیب های ناشی از صدمه به عهده تولید کننده نمیباشد

 

ضمانت سازنده*

اگر می‌خواهید درباره طیف وسیعی از استند پاپ اپ نمایشگاهی با ما صحبت کنید، کارشناسان تیم فروش ما با شماره تماس ۰۲۱۲۲۴۴۸۵۰۷ آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند.