چاپ پلات لمینت

چاپ پلات لمینیت

چاپ پلات لمینیت با دتشگاه دیجیتال

چاپ پلات لمینیت همان گونه که از نامش مشخص است چاپی است با متریال مخصوص که بر روی آن پوشش لمینیت قرار می گیرد. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا بر روی این نوع چاپ پوشش قرار می گیرد. این متریال مخصوص کوتد نام دارد که حتی گاها چاپ کوتد لمینیت هم نامیده می شود. کاغذ کوتد باعث وضوح بیشتر چاپ می شود. این نوع چاپ که نوعی چاپ دیجیتال به حساب می آید کیفیت بالا و عمر زیادی دارد و بسیار مقاوم است. برای ماندگاری و مقاومت چاپ بیشتر شود بر روی آن پوشش لمنیت قرار می گیرد. عملیات لمینیت به دو روش لمینیت سرد و لمینیت گرم می تواند انجام شود که لمینیت علاوه بر بالابردن مقاومت باعث زیبایی چاپ پلات نیز می شود. انتخاب روش لمینت کردن بسته به کاربری و مکان مورد استفاده برای پلات لمینت دارد. به عنوان مثال برخی از مکان ها دارای روشنایی بیشتر و برخی مکان ها تاریک تر هستند.

کاربرد چاپ پلات

 چاپ نقشه

پوستر تبلیغاتی

استند

پاپ آپ

 رول آپ
میزکانتر و ..

کیفیت چاپ پلات لمینیت از بنر بسیار بهتر است به طوری که برای مصارفی که نیاز به دید از نزدیک دارد از پلات لمینیت استفاده می شود. چاپ پلات و لمینت سرد، نازکتر، زیباتر، ظریفتر و گران تر است ولی پلات لمینت گرم رایج تر است. انتخاب نوع پلات لمینت بستگی به نظر مشتری و کیفیت چاپی مد نظر مشتریان انتخاب می شود.

 

پلات لمینیت

برای ثبت سفارش سریع تماس بگیرید ۲۲۴۴۸۵۰۷        26456055

پلات و لمینت گرم

در پلات و لمینت گرم با استفاده از گرما لمینت بر روی سطح چسبیده می شود که اصطلاحا به آن پرس نیز می گویند. پلات و لمینت گرم در دو نوع مات و براق انجام می شود که هم بر روی  پشت و هم بر روی سطح پلات انجام می شود. در پلات لمینت گرم سطح چاپی دارای چسبی است که زمانی که گرما به آن برسد این چسب فعال می شود. این نوع می تواند کیفیت را برای سطح چاپی فراهم آورد.

چاپ پلات لمینت سرد

در روش چاپ پلات و لمینت سرد از گرما استفاده نمی شود که می توان تقریبا لمینت سرد را معادل سلفون کشی در نظر گرفت. در پلات لمینت سرد یک لایه نازک بر روی سطح پلات کشیده می شود. در پلات لمینت سرد، لمینت دارای سطحی چسبناک است که در اثر فشار بر روی پلات، لمینت به پلات الصاق می شود. 

پلات لمینت نوعی از تکنولوژی چاپ می باشد که تصویر بر روی کاغذ کوتد گرماژ بالا چاپ شده و سپس توسط دو لایه سخت لمینت پوشیده می شود. لایه های لمینت می تواند به مدت طولانی از چاپ محافظت کرده و همچنین کیفیت بصری بالاتری به آن بدهند.

لمینت ها با دو جلوه مات و براق موجود می باشند که برای سازه های نمایشگاهی معمولا از لمینت های مات استفاده می گردد. همچنین گرماژ لمینت ها نیز متفاوت بوده که با توجه به نوع کاربری و میزان بودجه قابل تغییر می باشند.

از پلات لمینت ها در سازه هایی مانند پاپ اپ های نمایشگاهی، میز کانتر، استند X و سایر سازه های مشابه استفاده می گردد.