چاپ بنر

چاپ بنر 

در تعاریف قدیمی، بنر به پارچه ای حاوی پیام به واسطه حک شدن نشان،، نماد، حروف و … گفته می شد که ماهیت و صاحب امتیازش را مشخص می کرد و امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزار تبلیغات شناخته می شود. در دهه های اخیر این پارچه ها با نام پلاکارد نیز در ذهن ها نام آشنایی دارند که اصولا بیان کننده مفهوم نوشتاری بر روی پارچه های چلوار یا تترون می باشند اما با پیشرفت تکنولوژی به کمک نرم افزارهای کامپیوتری و دستگاه های چاپ عریض و پیشرفته، نوشته ها، طرح ها، و رنگ های متنوعی بر روی مدیاهای با کیفیت های مختلف چاپ می شوند. در واقع تعریف امروزی چاپ بنر، یک روش انتقال برای پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که طرح ها با نرم افزارهای گرافیکی طراحی می شوند و شامل تلفیقی از تصویر و متن می باشد. درواقع چاپ بنر یک وسیله برای انتقال پیام به مخاطب می باشد که کاربرد و مصارف گوناگونی دارد از جمله امور چاپ بنر تبلیغات تجاری، چاپ بنر تبریک جشن تولد، چاپ بنر تسلیت غم از دست دادن، چاپ بنر مناسبت های مذهبی یا خیر مقدم به کسانی که از سفر حج یا عتبات عالیات بازگشته اند، هم چنین چاپ بنر در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده از چاپ بنر برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات. در واقع چاپ بنر سفارشی با یک طراحی زیبا و کارآمد به انتقال و انتشار پیام بازاریابی و یا معرفی محصولات و خدمات شما کمک می کند.

چاپ بنر عرض ۱۰۰ سانت فقط و فقط ۴۵ هزار تومان

انواع چاپ بنر

چاپ بنر تبلیغاتی بیلبورد

مزایای استفاده از چاپ بنر 

۱ – طرح های متنوع

۲ – سایزهای مختلف (امکان چاپ در ابعاد سفارشی)

۳ – جنس های مختلف

۴ – هزینه کم چاپ بنر

۵ – سرعت چاپ بنر و آماده سازی سریع

۶ – در دسترس بودن

۷ – قابل استفاده در فضای بیرونی و درونی

چاپ بنر همانطور که طرح ها و ابعاد مختلفی می تواند داشته باشد با توجه به محیط و فضای مورد استفاده این امکان را دارد که صورت افقی یا عمودی نصب شود. هم چنین چاپ بنر می­توانند دیواری یا ایستاده باشند. 

هنگامی که شما نیاز دارید بیانیه ای بنویسید یا به کسب و کارتان توجه بیشتری بکنید، برای شروع کار نیازمند چاپ بنر حرفه ای در یک مکان عالی هستید. تبلیغات می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند. چاپ بنر چشم نواز روش عالی برای اعلام خبرهای مهم همچون افتتاح یک فروشگاه بزرگ و یا اشاره به محصولات و خدمات جدید می باشد. بنرها در اندازه ها و سایز های مختلف در دسترس شما هستند، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین موارد را انتخاب کنید. چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استفاده در یک کنفرانس یا جشنواره مورد استفاده می باشد، در حالی که بنر متوسط ، ایده آل برای جلب توجه به یک محصول جدید در فروشگاه شما می باشد.

 

انواع چاپ بنر که میتوانید سفارش دهید:


چاپ بنر تبلیغاتی ( چاپ بنر سر درب فروشگاه – چاپ بنر ایستاده داخل فروشگاه – چاپ بنر بیلبورد )

چاپ بنر تولد (چاپ بنر تولد کودک – چاپ بنر مردانه – چاپ بنر دخترانه  – چاپ بنر پسرانه )

چاپ بنر تسلیتی (چاپ بنر تسلیت مادر – چاپ بنر تسلیت پدر – چاپ بنر تسلیت فرزند – چاپ بنر تسلیت همکار و ..)

چاپ بنر زیارتی (چاپ بنر کربلا – چاپ بنر حجاج )

چاپ بنر مناسبتی ( چاپ بنر تبریک – چاپ بنر سالگرد ازدواج – چاپ بنر روزهای سال و …)

اگر برای دریافت پاسخ سوالات خودتان درباره چاپ بنر زمان کمی دارید میتوانید همین لحظه با شماره‌های پایین تماس بگیرید.

۲۲۴۴۸۵۰۷       26456055