استیکر تبلیغاتی

استیکر تبلیغاتی

استیکر تبلیغاتی یا برچسب تبلیغاتی که با نام وینیل هم شناخته شده و معروف است، یکی از ابزار های تبلیغاتی است که هدف آن، درگیرکردن فکر و ذهن مخاطب است. اسیتکر تبلیغاتی در انواع و سایزهای مختلفی تولید می شوند که جنس همگی از پی وی سی بوده و و در مقابل آب و رطوبت و پاره شدن بسیار مقاوم است. استیکر های تبلیغاتی می توانند به علت خاصیت چسبندگی شان و پشت چسبدار بودن قابلیت نصب در محیط های مختلف را دارند همانند کف محیط مغازه ها، خیابان ها، بر روی درب فروشگاه ها و مراکز تجاری، بر روی بدنه ی اتوبوس ها، کامیون ها، وانت ها، موتور سیکلت ها، کرکره های مغازه ها و… . از دید تجاری و تبلیغاتی، استفاده از استیکر تبلیغاتی باعث حک شدن تبلیغ در ذهن مخاطب با دیدن مکرر می شود که این فرآیند، قسمتی از فرآیند برند سازی محسوب می شود. 

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این استیکر ها بر روی چه سطوحی قابل نصب می باشد؟! آیا نیاز به نصاب دارد یا خودمان هم به راحتی می توانیم نصب کنیم ؟! استیکر های تبلیغاتی می توانند به راحتی بر روی سطوحی مثل شیشه، چوب، آینه، رنگ روغن، رنگ پلاستیک، ام دی اف و … نصب شوند. برای نصب استیکر ها در اندازه و ابعاد کوچک مثل حراج فصلی مغازه ها که می خواهند بر روی شیشه مغازه ها بچسبانند اصلا نیاز به نصاب نیست و به راحتی قابل نصب می باشد، اما برای ابعاد و اندازه های بزرگ بهتر است که نصاب در محل حضور یابد و مسئولیت نصب را بر عهده گیرد. 

انواع استیکر های تبلیغاتی :

استیکر تبلیغاتی شیشه ای
استیکر تبلیغاتی شیشه مات کن
استیکر تبلیغاتی سفید 

میزان عبور نور استیکر شفاف
میزان شفافیت استیکر شیشه مات کن

استیکر تبلیغاتی شیشه ای همان گونه که از نامش مشخص است برای مصارفی است که دید از هر دو طرف صورت گیرد و عبور نور به صورت کامل انجام شود. اصولا برای شیشه ها قابل مصرف و طراحی هستند . برای تبلیغات موقت مغازه ها و فروشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استیکر شیشه مات کن نیز بیانگر نامش است برای شیشه هایی که نیاز مات شدگی و عبور نور کمتری دارند استفاده می شوند. استیکر تبلیغاتی سفید به دلیل عبور نور بسیار کم کاربرد بیشتری نسبت به دو نوع اول دارد و در سطح وسیع تری استفاده می شود. توصیه می شود که استیکرهای تبلیغاتی در مکان های پر رفت و آمد نصب شود و طراحی آن به گونه ای باشد که در کمترین زمان مفهوم خود را به مخاطب انتقال دهد، از این رو مراکز تجاری و خدماتی، فرودگاه، مترو، راه آهن، شرکت ها، نمایشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و … از بهترین مکان ها برای استیکر های تبلیغاتی می باشند. یکی از مزیت های بزرگ استیکر های تبلیغاتی این است که با توجه به کاربرد وسیع خود، واقعا هزینه کمی دارند.