بنر زیارتی

بنر زیارتی

چاپ بنر زیارتی

امروزه راه های بسیاری برای نشان دادن حس و حال خود از پیش آمد یک اتفاق خوب وجود دارد و چاپ بنر ها، یکی از بهترین این راه­ها برای ابراز احساسات می­باشد. به نوعی از آن به عنوان هدیه کردن احساس خوب انسان­ها به یکدیگر نیز می­توان یاد کرد. با توجه به رشد تکنولوژی، طراحی چاپ بنر ها بر اساس شرایط و مناسبت های مختلف، این امکان را دارد که به راحتی و در کمترین زمان قابل تغییر باشد. یکی از مهمترین زمینه­های استفاده از چاپ بنر، تبریک و خوش آمدگویی به افراد پس از بازگشت از سفرهای زیارتی می­باشد. در واقع طراحی و سفارش این نوع چاپ بنر ها، یادآوری تجربه معنوی و هم چنین نشان دادن احترام از طرف دوستان و خانواده آن فرد می­باشد که در بیشتر مواقع مخاطب مورد تهنیت قرار گرفته، در بین اقوام خود احساس شعف و سربلندی می کند.

انواع چاپ بنر های زیارتی

چاپ بنر حجاج
چاپ بنر عتبات عالیات
چاپ بنر کربلا
چاپ بنر زیارت قبول

چاپ بنر خیر مقدم

چاپ بنر عرض ۱۰۰ سانت فقط و فقط ۴۵ هزار تومان

برای ثبت سفارش سریع تماس بگیرید ۲۲۴۴۸۵۰۷         26456055

نکته مهمی که در طراحی این نوع چاپ بنر ها باید رعایت شود این است که این نمونه چاپ بنر های زیارتی متن محور هستند و قالب اصلی در همه انواع خوشامدگویی، اغلب یکسان می­باشد. حال با توجه به این که فرد به کدام منطقه مقدس مشرف شده، متن ها قابل تغییر می­باشند. جزییاتی که در چاپ بنر زیارتی مورد توجه می­باشد استفاده از ترکیب رنگ های شاد و متنوع است که بتواند حس و حال یک اتفاق خوب را به بیننده منتقل کند. استفاده از تصاویر آسمان گل کبوتر تصاویر کعبه و مرقد امامان بیان کننده مقصد سفر می­باشد. همچنین شما می­توانید نام شخص، اشخاص یا سازمان و اداره مربوطه را در پایین چاپ بنر ذکر کنید تا مراتب احترامات رعایت شود.

امکانات ما در چاپ بنر زیارتی:

اضافه کردن متن و عکس مورد نظر شما به طرح ها در چاپ بنر زیارتی (با ما تماس بگیرید)
امکان چاپ بنر زیارتی به صورت عمودی و افقی قابل سفارش می­باشد
ابعاد چاپ بنر  زیارتی به صورت اختصاصی و سفارشی
ایجاد پانچ چهار گوشه
چاپ بنر زیارتی
چاپ بنر زیارتی و ارسال فوری ۲ ساعته
قابل نصب چاپ بنر زیارتی در محیط داخلی و بیرونی
امکان استفاده از استند ایکس قابل حمل برای ایستاده نگه داشتن چاپ بنر زیارتی جهت استفاده در مراسم ها

قیمت اقتصادی چاپ بنر زیارتی

تضمین کیفیت:

چاپ دیجیتال ما با استفاده از دستگاه Mutoh ساخت کشور ژاپن انجام می­شود و مدیای چاپ دیجیتال ما مطابق با استانداردهای سختگیرانه ریپ انگلیستانی چاپ می­شود. تمام چاپ بنر های گرافیکی مقاوم در برابر بازتاب نور می­باشند.